今日早上,
本來成日都沒有空,
點知佢地成日都找我談話,
食完飯之後,
我本來要找佢地的,
點知專題砵研習竟然要見導師呀,
見完導師之後,
我就去libreary借書啦,
借完書之後,
我個時同鄭xx講野,
點知佢地其中一個人就叫我落一落去,
咁我咪落去囉,
落到去之後,
講講下,
xxx就話我唔好好像哭咁,
我心唸我都冇唸著哭,
我成日上堂都係咁的樣架啦,
都唔知點解咁講,
算啦,
都沒有空理呢d野啦,
係某人想另我生不如死,
不過我真的無所謂囉,
因為我以前日日都差不多係生不如死架啦,
算吧!!!
|