今日,
我好早就起左身啦,
因為要番教會,
早上個堂,
就由10:30至12:30,
跟住下午個堂就係人地的結婚禮,
下午個堂的時間係3點至5:30,
上完早上個堂之後當然HAPPY啦,
因為到左食午飯時間啦,
我同幾個女仔就都算快咁食完d野,
就出去,
係出面行左一會,
教會的姐妹其中一個姐妹打來,
叫我地番去,
個時大約兩點倒啦,
番到去之後,
原來我地同天水圍的姐妹一齊練唱詩歌,
咁就練左幾次就放左,
練完大約係2:30分,
見重有咁多時間,
咁咪周圍睇下囉,
3點啦,
入去找位,
過多一陣,
個新娘出來啦,
之後就聽人地講野,
都唔知講左多久,
人地就叫我地唱詩歌的人出去啦,
唱完之後,
番埋位,
就聽人地結左好久婚的人做見證,
聽完幾個人見證之後,
終於到兩位新人出來講野啦,
婚禮完左之後,
就來大合照啦,
我地tw的人照完之後就走左啦,
真係祝佢地兩位新人,
新婚快樂,
永結同心呀!!!
|