夢x"Mon
︴''x儘管天亮把我寵得像一個小公主
但我從來都不是真正的小公主x〝﹏
LamXMon
暱稱: *小X夢*
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
原來`一切都係我的錯`
哭~大哭~
真的嗎?
棒棒堂,畢業禮物交換~
模范棒棒堂x永遠不退堂...
文章分類
全部 (7)
小夢in心情 (3)
未分類 (4)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 7
留言總數: 24
今日人氣: 1
累積人氣: 429
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 10 月 1 日  星期三   晴天


原來`一切都係我的錯` 分類: 未分類

今日
係小夢我~
最唔開心既一日
我真係好討厭呢種感覺
我終於能夠明白
小呠點解會嬲我
原來
我都好憎呢種感覺
真係好討厭
如果我係小呠的話
我都會好憎我自己
我好討厭自己講左比人知
叫人地無講既野
佢同其他人講
佢話
佢好對唔住果D人
咁我呢
咁佢又有無諗過我呀
我尊重你
我信你
我覺得
你唔會亂咁同人講
我先同你講
轉過黎
只係一句
"對唔住
我無心嫁
我都唔知會搞到咁
佢好好人嫁
佢唔會鬧人"
咁我又可以點呀
我都想講一句對唔住呀
但係
對唔住唔係大哂嫁
有D野
你做左就係做左嫁啦
你叫我原諒你
我答你
我原諒你
但咁又有用咩
其實我心入邊
一直一直都無原諒過你
我好憎你
我憎你點解乜都要同我講
我憎你
點解你唔可以理下我既感受
我憎你好多好多野
咁又點呀
我又可以點呀
就算我講幾多個對唔住都無用啦
佢又會原諒我咩'
咁我又可以點呀
我淨係可以等
我唔似你呀
我唔係有大把fd呀
我無左一個fd己經好慘
呢家
第2個啦
我可以點呀
講對唔住
定係乜都無做呀
我好討厭我自己呀
點解我要咁信你
你係我邊個
點解值得我咁信你~
 






訪客留言 (返回 LamXMon 的日誌)


vanessatang 於 2008-10-19 07:52 AM 發表:
不嬲刀知寶貝乖咖喇;D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



NC726 於 2008-10-08 07:15 PM 發表:
願你永遠快樂吧!`=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



vanessatang 於 2008-10-04 12:43 PM 發表:
吾好吾開心!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



vanessatang 於 2008-10-04 12:43 PM 發表:
寶貝;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



vanessatang 於 2008-10-04 12:42 PM 發表:
C0mm3nt`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



carol_1026 於 2008-10-01 09:16 PM 發表:
c0mment!!=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



love_vow 於 2008-10-01 07:17 PM 發表:
cmcm'''
唔好咁喇;;;
^______^
BE HAPI 喇=]]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

佢真係好討厭呀
我又無左一個fd子啦~
得反你同Kara炸~
千其唔好連你都嬲埋我~
Posted at 2008-10-01 07:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wingchi0123 於 2008-10-01 07:12 PM 發表:
你仍未能夠明白我..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



PooHPooH07 於 2008-10-01 07:08 PM 發表:
快啲黎我卜拉拉拉
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



PooHPooH07 於 2008-10-01 07:08 PM 發表:
go to my blog plz
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]