Lam☉大件事LA!!!幫幫忙!!!(T~T)
HAPPY!!!
≡∪A∪≡☉Lam☉☉
Lamcherry23
暱稱: \(>Lam<)/大事件...好想過得veryHaPpY
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-06-14
2008-06-11
最後...na""
2008-06-04
2008-06-01
文章分類
全部 (107)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
測你同你中2ge人(緣份...
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 6 月 4 日  星期三   晴天



 

2008-06-04  

E排天日日係到喊...hehehe
搞到好唔方便...

琴日被日比人記咗個缺點
因為餘暇活動我無去上堂...(曠課三次)
有兩日"我係去睇醫生嫁!!!
我唔記得交番假紙比佢..就記咗我一個缺點T^T
同班主任講番...佢話下次記得NA"
已經記咗係電腦NA WOR"算NA"
吓一個缺點WOR~~~就咁算T^T""

今日番到SH"
         第一堂..測三國演義...唔色”色填幾個格炸
         第二堂..Enhlish....好悶AR~~~"
         第三堂..LIT...都好悶AR~~~~~~~"
               ------------小息-----------------------
班主任比咗張紙我..記我一個小功丫"
          之前四月學介拔河攞到亞軍...^^
         第四堂..代數...死人菜頭堂=_=正係抄低佢比GE數"
今日最後一堂..地理...派卷丫"唔合格5十幾~~
硬就__唔洗上堂...."but要番SH考"口試
好難丫"∼∼∼D"生字唔色讀AR~~~~!"
之後同WINNIE.. 朱上新中心
點知....朱比丫婆捉走咗"唔知去咗邊..周圍都搵唔到佢"
咁我就同winnie去新中心...
上新中心之前..買COMEBUY"
閒到一半...落雨=_="""
上到去.."神神幫我哋給印".....上面好忙丫""
之後見仲有好多時間...我哋就去高士德閒..
仲有去買雪姆娘"...hehehe~~
番HOME NA"仲要幫我AR DEE"買M記]]"..=_=
入到去見到莊子"polly"彤彤"仲有個好面善丫"唔知係邊到見過
閒出M記]]"見到丫wing...
之後就番HOME___NA"

                                                                   BY:LAM





發表時間:2008-06-04 09:37 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Lamcherry23 的日誌)


Lim870 於 2008-06-15 11:11 AM 發表:
之前成日5記得,

依家終於Cm for you la
la la la....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kilktp 於 2008-06-05 08:51 PM 發表:
無咩心機打字.... cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz...cm
Posted at 2008-06-05 10:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



K123Kary 於 2008-06-05 08:39 PM 發表:
cM=]
xDD^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz..
 
Posted at 2008-06-05 10:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yingany 於 2008-06-05 08:35 PM 發表:
CMCM!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz...
Posted at 2008-06-05 10:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ringo1231 於 2008-06-05 05:53 PM 發表:
又黎比cm你喇=]
要回喔^^"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz...na
Posted at 2008-06-05 10:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SIII 於 2008-06-05 02:14 PM 發表:
tHZ uR Cm^^
你係化記既?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯...
thz..cm
Posted at 2008-06-05 10:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yiu66175523 於 2008-06-05 01:50 PM 發表:
路人甲..
哈哈.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz...cm"
Posted at 2008-06-05 10:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



hoTlove 於 2008-06-05 12:56 PM 發表:
回既cm 4 u =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz..cm"
Posted at 2008-06-05 10:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]

thz..cm
Posted at 2008-06-05 10:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



crybb 於 2008-06-05 10:43 AM 發表:
cmcm'-3-ha*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz...
 
Posted at 2008-06-05 09:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



b0zi_xd 於 2008-06-05 06:59 AM 發表:
比反個大CM你^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz...
 
Posted at 2008-06-05 09:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]