| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 4 日 星期三  |
| 2008-06-04 |
|
E排天日日係到喊...hehehe
搞到好唔方便...
琴日被日比人記咗個缺點
因為餘暇活動我無去上堂...(曠課三次)
有兩日"我係去睇醫生嫁!!!
我唔記得交番假紙比佢..就記咗我一個缺點T^T
同班主任講番...佢話下次記得NA"
已經記咗係電腦NA WOR"算NA"
吓一個缺點WOR~~~就咁算T^T""
今日番到SH"
第一堂..測三國演義...唔色”色填幾個格炸
第二堂..Enhlish....好悶AR~~~"
第三堂..LIT...都好悶AR~~~~~~~"
------------小息-----------------------
班主任比咗張紙我..記我一個小功丫"
之前四月學介拔河攞到亞軍...^^
第四堂..代數...死人菜頭堂=_=正係抄低佢比GE數"
今日最後一堂..地理...派卷丫"唔合格5十幾~~
硬就__唔洗上堂...."but要番SH考"口試
好難丫"∼∼∼D"生字唔色讀AR~~~~!"
之後同WINNIE.. 朱上新中心
點知....朱比丫婆捉走咗"唔知去咗邊..周圍都搵唔到佢"
咁我就同winnie去新中心...
上新中心之前..買COMEBUY"
閒到一半...落雨=_="""
上到去.."神神幫我哋給印".....上面好忙丫""
之後見仲有好多時間...我哋就去高士德閒..
仲有去買雪姆娘"...hehehe~~
番HOME NA"仲要幫我AR DEE"買M記]]"..=_=
入到去見到莊子"polly"彤彤"仲有個好面善丫"唔知係邊到見過
閒出M記]]"見到丫wing...
之後就番HOME___NA"
BY:LAM
|
| 發表時間:2008-06-04 09:37 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Lim870 於 2008-06-15 11:11 AM 發表:
之前成日5記得,
依家終於Cm for you la la la la....
|
|
|
kilktp 於 2008-06-05 08:51 PM 發表:
無咩心機打字.... cm
|
網主回覆
thz...cm Posted at 2008-06-05 10:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz..
Posted at 2008-06-05 10:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz... Posted at 2008-06-05 10:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz...na Posted at 2008-06-05 10:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
SIII 於 2008-06-05 02:14 PM 發表:
tHZ uR Cm^^ 你係化記既?!
|
網主回覆
嗯...
thz..cm Posted at 2008-06-05 10:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz...cm" Posted at 2008-06-05 10:02 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz..cm" Posted at 2008-06-05 10:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
thz..cm Posted at 2008-06-05 10:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
crybb 於 2008-06-05 10:43 AM 發表:
cmcm'-3-ha*
|
網主回覆
thz...
Posted at 2008-06-05 09:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz...
Posted at 2008-06-05 09:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|