今日,我放學返到屋企冇幾耐。就要出街啦,我出街係因為我要練普通話朗誦。我六點
半練到八點幾之後搞到我要買飯上船食因我太肚餓所以我就買左個雙拼飯食。我好
少買雙拼飯,可以令我買到,就應該知道都辛苦啦! 唉!我星期六要比賽啦 我唔廣啦
我要沖涼先啦886