今日...返學日""
第一堂"英文,,
悶- -同瑞祺傾左成堂"
聽miss鳩up""
通識"
芷晴借左本筆記比我抄- -"
佢真係好少有會借野比人抄-"-
成堂都聽miss up中屎""悶]]
中文"
樂j朗讀"佢最尾讀個呢字勁搞笑- -""{{有n音同把聲好響亮..但最衰係讀個呢字勁有感情- -"
跟住成堂都串佢-"-
之後我地成班比miss小""{{因為我地上堂太過被動""
數學"
lee堂係我幾鐘意既一課-v-
呀sir教書[[比例尺]]晝左個長洲黎左例子""我同老張勁講[[長洲]]正爆!!
之後呀sir叫人擦黑版擦個長洲""我同老張講係你條長洲呀擦番你條野啦""之後佢話幫我擦我個長洲""比呀sir聽到""勁搞笑
之後又係呀sir表現搞gag教數既時候""
週會""
好正""話淑嫻j個頭係"大頭金魚""kaka""因為佢個頭真係好大..
之後話樂j對鞋係官材""[[佢串我對鞋好噪--"
之後有個唔出名既歌星黎唱歌""佢d笑聲好搞笑""
笑死左我地""
放學"團契"
玩d都幾無聊既gAME""
放學歸家了~!!
|