今日早上好忙碌- -"
趕住問人抄功課-""
好彩最後都搞掂-''-
早上要默書- -"好彩沉晚都溫左少少"最後都合格左- -v
第一堂"通識
lee堂又係比miss楊串爆- -"
話鳩我"一粒螺絲走天岸"又話我係螺絲仔{{頂佢@- -
我好想串番佢嫁""但唔知點解無串佢_"[[可能我係乖學生既問題啦- -v唔串miss
第2堂"數學
測驗-口-"{{唔知要測"唉..不過個測驗好彩都幾容易-___-"
呀sir今日好火暴"[[因為我地做功課太求奇- -"{我比呀sir串我做功課做得好精簡"咁又係既..我做d數好多都係寫勁少式就寫答案"
之後有條傻仔無啦啦走入o黎""比呀sir串到死左-0-
pe""
悶-''-係到無野做____"
基商""
同麥玲玲係到傾計""我勁話佢好man同cool[[你的樣子..為什麼會那麼man呢..
反思""變左檢查d成績表..d成績中中挺挺"覺得k啦"
[[d老師既評語好正lo..話我求學態度認真...同有禮..&上堂專心等"[[雖然我係..但唔洗咁讚我既"我份人謙虛ma-v-
之後老師比我地睇上升左幾多既名次""我上升左11名-0-好耶!!
跟住填d無聊野~
放學同老張.周景.賴賴.強去ok到買野食""
我地係到勁講奸強..奸強""{串緊呀強"因為某一件事而話佢奸"請將奸強吊轉o黎讀-口-""
之後返歸lu"
|