今日返學....- -"
四堂一句講灑...{悶}
放學超慘"
狂比人追殺.....
bobo+淑嫻姐狂打我...{暴力}
搞到我要狂跑咁避佢地..."[好彩隻腳無咩野姐--
最後我比佢地捉左....狂咁比佢搞亂我個頭{唉..}
之後去左打波"同賴賴.楊偉.強.老張.陳子"
打波好悶- -"呀強同老張係到坐"
跟住去左賴賴既屋企到...打麻雀-0-"{佢屋企好多麻雀table"懷疑佢屋企開賭場=="
之後返屋企lo..我隻手勁痛..比2位大姐打到...