今日首先多謝一個人"淑嫻姐"{應成左多謝佢- -"}因為佢幫我做o左英文o既功課*正爆-v-
第一堂"通識..
又係係到玩"同班友串死左Bobo- -"
同睇埋o的歷史動畫片〔d配音差爆”仲有d入面d公仔勁樣衰
英文"""
悶- -"照舊同賴賴串爆中敏芳”超正"
之後比MISS*吊位*我無郁過個位.但我隔離o黎左個煩姣西*我一定死得勁慘”
星期一我一定要吊位=口=
小息同左賴賴.老張食野”食到勁飽"-v-
PE”
陳澤鋒條米粉代堂.一開始要跑大圈10個”慘爆*T^T -我替佢地班壯男慘{我唔洗跑- -v"
之後玩專項”我同周景.強.嘉慧.BOBO打排球{玩得幾開心*
BF╮
Test達標- -"好彩
放學無o野做..係學校到同老張.強.婷姐等人{各有各等}”等左好耐..係度傾下計”之後去左次所..
我同強.老張係次所到玩..{玩得好正- -"}捉住次所上邊d柱做引體上升╮我做左幾下-v-”我地係到玩得太忘"我"= ="
比d呀嬸{學校o既垃圾-校工}見到我地係度玩{好樣衰= =}之後"呀嬸"小鳩我地、仲比佢捉左落去見矮Sir{文建邦老屎}
比佢小左陣..之後罰老張同強跑5個大圈.我就罰左汁垃圾...婷.樂.嫻佢地班"臂部靈魂"{姐係屎忽鬼- -"}係到勁咁拋d垃圾係地到同比佢地串\口/頂!
之後就返屋企lu"
|