開o左個blog o甘耐,都無寫過o野,我今日一定要的起心肝,盡情寫o野!!!!!!!!!!!!!!!!
今日中化短講o既表現我都幾滿意,梁老師同其他同學俾我o既評語都唔錯,真係好開心呀!!!!!!!!
不過,其實我係好緊張o架!(我知道有D同學其實係觀察到o架!)個身搖來搖去,兩隻腳又係度發震,
又不斷o甘睇貓紙,成塊面仲紅晒o忝 !!!要繼續努力先至得!
上到Physics堂,已經有少少晏o訓 ,好彩我對circular montion呢個chapter都幾有興趣,先至唔駛
釣大魚o架!!!
聽日又係一年一度o既陸運會啦!!!真係好鬼驚呀!!!! 尤其係我呢D運動百痴!表現唔係好好,又俾o甘多人睇
住!! 好樣哀o架嘛! 希望聽日可以順順利利啦!我會發揮出最好o既水平,我會盡力o架啦!!!6B都要加油呀!!!
|