|~* Kelvin 's Diary *~|
 
 
LauYiuCheong
暱稱: Kelvin
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-05-13
2008-10-22
2008-01-14
2008-01-11
2008-01-10
文章分類
全部 (16)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 16
留言總數: 12
今日人氣: 0
累積人氣: 940
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 16 日  星期二   晴天


2007-10-16 分類: 未分類
開o左個blog o甘耐,都無寫過o野,我今日一定要的起心肝,盡情寫o野!!!!!!!!!!!!!!!!

 

今日中化短講o既表現我都幾滿意,梁老師同其他同學俾我o既評語都唔錯,真係好開心呀!!!!!!!!

不過,其實我係好緊張o架!(我知道有D同學其實係觀察到o架!)個身搖來搖去,兩隻腳又係度發震,

又不斷o甘睇貓紙,成塊面仲紅晒o忝!!!要繼續努力先至得!

 

上到Physics堂,已經有少少晏o訓,好彩我對circular montion呢個chapter都幾有興趣,先至唔駛

釣大魚o架!!!

 

聽日又係一年一度o既陸運會啦!!!真係好鬼驚呀!!!!尤其係我呢D運動百痴!表現唔係好好,又俾o甘多人睇

住!!好樣哀o架嘛!希望聽日可以順順利利啦!我會發揮出最好o既水平,我會盡力o架啦!!!6B都要加油呀!!!