LauraYung
暱稱: YuNg
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
DAY
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2007 年 2 月 5 日  星期一   晴天
今日過得好鬼快. . .

今日. .  ..  .. . d時間過得超快. . . .

好快就過完lo. . . . . 唔知點解. . . 唔使返工的日子. . . 真係好正. . .

唉. . . ..  不過今日p.e 堂個陣. . . .小芝芝又喊la. . . .

成日都比人蝦. . . .唉. . .真係冇陰工. . . la. . .

呀joyce. . . 又不停挑釁佢wo. . . . 搞到佢痴左線. . . .

都唔明. . . 點解佢地咁冇同情心. . .. . 不停咁搞佢. . . .

我真係覺得佢好慘. . . .. . 點解. . . . .要咁對佢. . .

佢唔開心. . .  你地就好開心咩. . .. .

係換衫個陣. . . . joyce. . . 仲話咩. . .蝦佢咪蝦佢囉. . . .

蝦唔起.咩. . . . 我真係覺得佢. . . 好唔掂囉. . . .

唉. . . 總之就好無奈la. . ..

刊登時間︰2007-02-05 05:29 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2007 年 2 月 4 日  星期日   晴天
一個話多一個話少. . . = =

今日返工. . . . 返12-4. . . . .跟住. . . 返到去. . .

本來做緊counter 架ma. . . 點知比人點左去做fry 位. . .

shit. . .. 我超唔like 做fry 位囉. . . .一日到黑對住d fries. . . .

跟住搞到我唔想食fries. . . .. 做左個幾中. . . .

有d肚餓. . . . 其實肚餓係假ga. . . 不過想休息下針ma. . . .

跟住握鬼佢地. . 等佢地比我去食野la. . . .

跟住. . . . 佢地要我做多陣. . .咁咪做多陣囉. . . .

跟住去食野. . .. . . 都唔知食咩好. . 唸`左2分中. . . .

咁就浪費左2mins. . . . shit. . .下次唸快d. . . .

跟住食完. . . . 又要出返黎. . . . .又要炸薯條. . . ..

跟住. . . 一次20個fries. . . . .班"令"仔要開生日會. . . .

嘈到媽都唔認得wo. . . .超煩. . . .shit. . . .

跟住. . . . la. 搞掂左個20個fry. . . .又突然之間勁多人. ..

一時之間又炸唔切la. . . .o shit. . . .超煩. . . .

搞到我不停咁講shit. . . . .真係好shit. . . .

跟住個個組長. . . .話我d薯條太少. . . 跟住個經理又話多. . .

都唔知佢地想我點. . . . .勁無奈囉. .. .

跟住比佢地2個話la. . . . 跟住好唔順氣囉. . . .

真係他媽的. . . . . .2個成日話我. . . shit. . . . .

最憎星期六日返工. . . 一時多人. . . 一時`又冇人wo., . . .

what the shit. . . . .跟住. . . . la. . 睇住個中. . . 就4點. .. .

跟住同佢講走人. . . . .又要我. . .抹乾淨個fry 位先走得. . . .

shit. . .. 跟住又要我去加油. . . 唔係鼓勵個d. . .係真係加油. . .

因為個d薯條炸到d油都冇哂. .  . .跟住我唔識. . . .

佢又不停咁話我. . . . .跟住. . . .我咪索性唔理. . .由得佢地做. . .

學完加油. . .就走q左. . . . .真係好shit囉 . . . .

比人話到一面屁. . . . . . . .最唔順係一個叫我小d一個叫我多d. . .

我聽邊q個講呀. . . . 真係他媽的. . . . .搞到我要講粗口. . .

&(*^&*&%^*%$%^$^%#$%#%$&^&**)(_$#@q#!@!@$#^%^&

實在太過份la. . . .. 欺人太什 . . .. . $17. . . .

攞我條命咩. . . . .m記. . . .實在欺人太什la. . . .太過份la. . . .

d功課 又未做哂. . . .shit shit . . . . . .又冇飯食. . .

今日都唔知咩日子. . . .好黑仔. . . .黑過墨汁囉. .. .   . .

唔理la. . .快d做左d功課佢好過. . . . .shit. . .

再咁落去一定唔撈. . . .好擔心. . . 12會點. . . .

唉. . . . .佢. . . 我驚會定唔順. . . . 希望佢會順利d la. . . 唉. . .

刊登時間︰2007-02-04 07:07 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]