冇人留言ga. . . . T^T"
點解wo/ / / / / / 唔通我個日記真係冇人欣賞. . .
唉. . . . .文sir 結婚la. . .. . . .下個星期日wo. . .
不過又要考試. . . .又唔知要着咩衫衫. . . 唉. . .
好煩. . . .. 點解我要中2佢呢. . . .如果呢個世界冇左愛. . .會點呢. . .
嘉汶今日又冇返. . . .唔知佢咩事呢. . .
希望佢冇咩野. . .可以快d返黎la. . . .
唉. . . . 仲未唸到可以送d咩比kingz 同queenie. . .
好煩呀. . . . . . 如果我好似512. . . 冇中2人就好la. . .
咁我就咩都唔哂煩la. . . . . . .唉. . . .
聽日lunch 要開會. . . .有d煩. . . . .唔知點解. . . .
點解冇人留言ga. . . . .冇左留言. . .好似冇左打日記的原動力呀. . .
講真. . . . .其實. . 我係咪真係好黑人憎. . .呀. . .
點解好似又冇人睇我日記. . . . .跟住又冇人留言. . 咁ga. .
好傷心. . . . .點解我好似冇朋友咁. . .ga. . .
終於都有相簿la. . .好開心. . .
我會upload d 相上去架. . . .你地記住去幫襯下la> .. .
你的留言係我打日記的原動力. . . .