12>>我唔知你會唔會睇到我呢篇日記. . .
我都唔知點解會突然有感而發. . 想打篇日記. . .
有d野. . .係唔可以在你的面前講架. . .
作為你的好朋友. . .我都唔知算唔算係. .
有d野點都要話比你知. . . .
忠言的確係永遠都係唔岩聽架. .
唔知你仲會唔會有心情睇落去la. . . .
但係我點都要講架la> . . . . .唔係話我限制你去交朋友. . .
而你有d人. . . 你真係唔應該去. . . fd. .
唔好話咩指名導姓la. . .你個班的確. . .有好多呢d人. . .
當然. . . . . 希望12的朋友唔好誤會la. . .
相信指的應該唔係你地架la. . . . . .
如果你真係仲有良心. . . 你真係應該去睇清楚你自己做過d咩. .
從from 3 開始. . . . . 我都冇咩點變. . . 但都係有d野係變左 . .
個陣時. . .我地都好希望你升到4a. . .
當你知道自己升唔到的時候. . . 你自己都有喊. . .
其實我都係想講. . 你點解之前唔好好努力. . . . 而家後悔都已經來不及la. .
我知道你都想升from 6. . . .但係你認真咁唸下. . 你而家咁樣你覺得. .可以咩?????
講真. . 我都幾失望. . .每次你做錯左的時候. .
都會有人去提醒你. . 你其實真係好幸福架la. . . .
至於以後. . . 當你升唔到from 6之後. . . 你會點. . . .
我真係好希望. . . . 你能夠明白. . 我地為你而做的一切. . . .
即使要我冒住. . 可能會失去你呢個fd. . 的險. . .
我都唔可以就咁唔理. . . .. 有d野係要你自己細想. . .
先會發現架. . . . 唉. . . 我都唔知仲可以講咩好. . .
或者4b能比到你快樂. . . 什至更多. . . .
但係人係唔可以咁短視架. . . .你而家快樂. .但係你唸到你的將來嗎?????
唔知點解 .. . . . .我真係覺得你變左好多. . . .
好多野你都開始覺得係岩架. . . . .你唔會去唸. . 邊d係錯. . . .
只要令到你開心. . 就得. . .. . .唉. . . .有d野唔係對唔住就得架. . . .
究竟你有冇唸過. . . . . . 你自己究竟做錯d咩. . .. .
當我睇到你個xanga. . 我都好失望. . .
因為. . . 你只係對唔住. . . .就算la. . .你完全唔覺得自己有問題. . .
仲話. . 人係點都會變. . . . 仲記唔記得. . 你之前問過點解人會變. . .
唔知點解. . . .我真係忽然覺得. . .你真係變左好多. .
唔係思想幼唔幼稚. . 純唔純真的問題. . . .
唉. . . 我都唔識講. . . . .希望你睇完之後. . . 你真係知道我地係對你好. .
更加希望的係. . .. 可以在from 6見到你. . .
希望你自己所做的一切. . . .係將來你唔會後悔. . . .
再希望的係. . . . . .你依然會當我係你的朋友. . . .
有一句話想送比你. .






