飲管囝^^`"衰ん"
記得比comm3nt丫^^`
Lauwingho123
暱稱: 飲管囝^^`衰ん``
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« August 2015 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
2011-06-05
學會放棄,在落淚以前...
禮拜4,5`
黎緊一個禮拜``
攰...攰..攰~
文章分類
全部 (142)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 142
留言總數: 1468
今日人氣: 0
累積人氣: 10711
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 10 月 9 日  星期六   晴天


禮拜4,5` 分類: 未分類

 禮拜4:學校旅行日bbq

朝頭早同兩條傻仔食早餐``

食完拎D野飲番學`

我地將D野飲放左系miss tang張table下邊`

跟住我地跟車去大拗門霸爐`一早去到個度等學校D人'

等到我地班D人到左之後先知原本miss tang吾知佢張table下邊既野飲系我地班既...跟住我地一直冇野飲..

起爐...D碳系舊年用淨既..所以經過四季..D碳濕完又乾番...

起左陣起吾到就冇起了...同個兩條傻仔去左放紙妖``

一個紙妖60..去到上邊個放``

幾順利下``'將所有既線都放曬了``放完再收番曬''

玩左個幾兩個中xd(淨系收番D線都有半個中)

落左去食野`冇乜野食淨..淨系飲左兩包野飲同食左一舊扒...

跟再上去放紙妖xd呢次將  學校中英文名寫左系上邊``學校電話``我同個兩個傻仔既名``

跟住又將D線放曬`再剪斷條線xdd

禮拜5:op hlw`

2點去到新達等人`

食左個m記跟住去左紅磡

去到紅磡再搭bus上去op'系門口等左陣

4點半入左去`搭海洋列車上去玩鬼屋

玩左3個鬼屋之後去左玩機動游戲``三次過山車二次海盜船一次跳樓機``

玩完之後就上左去嵐灣餐廳食野``(因為我地系買至尊晚餐門票既)我地食既個餐要成$235!!!

食完之後就繼續玩鬼屋``玩完之後就搭番bus去金鐘走人xdd

去到尖沙咀念住轉車去尖東再行過去紅磡個...點知個度D人話最後個班車已經開左了...

甘我地就搭番原來個條綫去9龍塘點知去到已經冇火車番taipo了...

跟住我地就出閘去搭bus...念住冇車搭要搭的嫁喇'點知仲有最後一班bus比我地搭xdd

本來我地念住搭去沙田或火碳再搭的番taipo個``點知我甘醒!!去到沙田中心識問個司機邊個站番taipo最近''

佢話咪出邊個架囉N270定系吾知咩`通宵行個`去上水的xdd

跟住我地最後都系吾洗搭的xdd

番到廣福我送完嘉宜番屋企之後我都飛的番左粉嶺xdd