禮拜4:學校旅行日bbq
朝頭早同兩條傻仔食早餐``
食完拎D野飲番學`
我地將D野飲放左系miss tang張table下邊`
跟住我地跟車去大拗門霸爐`一早去到個度等學校D人'
等到我地班D人到左之後先知原本miss tang吾知佢張table下邊既野飲系我地班既...跟住我地一直冇野飲..
起爐...D碳系舊年用淨既..所以經過四季..D碳濕完又乾番...
起左陣起吾到就冇起了...同個兩條傻仔去左放紙妖``
一個紙妖60..去到上邊個放``
幾順利下``'將所有既線都放曬了``放完再收番曬''
玩左個幾兩個中xd(淨系收番D線都有半個中)
落左去食野`冇乜野食淨..淨系飲左兩包野飲同食左一舊扒...
跟再上去放紙妖xd呢次將 學校中英文名寫左系上邊``學校電話``我同個兩個傻仔既名``
跟住又將D線放曬`再剪斷條線xdd
禮拜5:op hlw`
2點去到新達等人`
食左個m記跟住去左紅磡
去到紅磡再搭bus上去op'系門口等左陣
4點半入左去`搭海洋列車上去玩鬼屋
玩左3個鬼屋之後去左玩機動游戲``三次過山車二次海盜船一次跳樓機``
玩完之後就上左去嵐灣餐廳食野``(因為我地系買至尊晚餐門票既)我地食既個餐要成$235!!!
食完之後就繼續玩鬼屋``玩完之後就搭番bus去金鐘走人xdd
去到尖沙咀念住轉車去尖東再行過去紅磡個...點知個度D人話最後個班車已經開左了...
甘我地就搭番原來個條綫去9龍塘點知去到已經冇火車番taipo了...
跟住我地就出閘去搭bus...念住冇車搭要搭的嫁喇'點知仲有最後一班bus比我地搭xdd
本來我地念住搭去沙田或火碳再搭的番taipo個``點知我甘醒!!去到沙田中心識問個司機邊個站番taipo最近''
佢話咪出邊個架囉N270定系吾知咩`通宵行個`去上水的xdd
跟住我地最後都系吾洗搭的xdd
番到廣福我送完嘉宜番屋企之後我都飛的番左粉嶺xdd
 
|