近來唔多得閒
, 無寫野, 真係唔好意思
! 不過, 這兩日發生左好多好多好野
, 所以, 好想寫低佢.
前日, 是本校的陸運會總決賽, 今次都幾好玩
, 唔似得上次悶死我
, 同vicky佢吔玩UNO
, 之後玩五子棋
, 最後跑1500 m
, 比賽前真係有D驚
, 但一到左起跑, 就頂硬上啦
~ 最後成績唔算好(不用包尾就行了)
, 但同陳龍一齊衡線, 上到觀眾列被同學笑
, 最開心的係有同學(比)紙巾我
, 真係好感激
, 後來發現包尾的係鄭浩維
, 正當衡線一刻, 維哥應聲倒地
, 眾人衡前協助, 數秒後, 他醒了過來, 由眾人扶往醫療室
......後來若無其事到上巴士, 叫都唔應
.
尋日, 同黃鑑明打羽毛球
, 唔打都尚可, 一打就大件事啦~ Wong Sir D高超技術
, 加埋前日的1500 m後遺症
(周身酸痛(乳酸積聚)), X敗之餘
, 仲一分都拿不到
, 後來雙打, 仲有D輸波的責任
, 所以下次休息夠, 一定出來平反
. 之後,同sir傾左好久, 本來每人块15蚊, 我吔話''阿sir教左噤多野
, 我吔請你啦
,阿sir'', 幾經(妖讓), wong sir 塞左30蚊入肥明's 袋度
................兩日就噤完左
, 都算幾繽紛啦
!
|