尋日去完Disneyland同D親戚, 用左$20買左兩塊銅片, 似乎淨係得我覺得靚....由十一點玩到九點幾體埋煙花先走, 最好玩果個飛越太空山都玩左四次, 已經麻木左....相信十世都唔會再想去....不過老實講, 四個字形容, 新奇有趣, 絕對值得去一次噤多....食埋飯, 十一點到屋企, 累死, 相信要兩日先復原...親戚們聽晚走, 今日畢竟有D唔捨得....
點解重唔覆我呢?唔通有咩事?