前排網頁有事, 不能寫野, 今日終於得閒la ~~
大前日係星期三, 放學有拳學 , 原本好開心 , 但點知突然知道左第二日要調位 , 真係真係好唔開心 ...攪到我無心機耍拳 , 真係對唔住阿Ken sir . 前日星期四, 帶着沈重的心情返學 , 入到課室, 真係調哂位... 但過左半曰先知, 原來除中文堂外, 個個都鍾意坐邊就坐邊 , 開始發覺調左位都唔係大問題, 反而坐前左聽書入腦D . 但都係舊位好D ~~~