前日, 去左修頓果頭, 見到恆宇仁龍拳D細路 ...D師兄先係 , 三十幾四十個細路仔坐哂響地, 件袍重大過個人 , 走來走去好得意 , 雖然D紀律差左D, 不過噤細就算la , 而且重個個高級過我 ...試想下, 他日呢班細路長大哂, 就靠哂佢地了 ...
乖仔,多謝你張gift card:我包利事都無咁多啊,T.T
仲有呢首歌叫咩名啊,好似幾好聽喔!我有呢首個續唱,但唔知呢首歌個名,告訴媽媽吧*.*
貪心的媽媽上