有句話講得好好, 做每一件事都要有堅定的意向, 明確的目標, 否則 輕則事倍功半, 重則一敗塗地. 近來, 成日思考一大串問題, 讀書、會考、練武、做人...到低有咩目標, 有咩意向...升到中六又點? 夠十四分又點? 練到最後又點? 人生點而算成功? 成日同人講: 唔知會唔會發生的事, 就不要多想啦! 但上次聽左Miss一句: 唔盡早決定志向, 只會把持不定, 一敗塗地. 令我再次思考呢D問題......每次音樂堂, 我都好開心, 因為每次都可以一齊放膽高歌...結伴創將來, 多麼的美, 你的路, 我的途, 再也不分己與彼, 有浪有風來, 不捨不棄, 我的明天創自你
|