三分之一~
-逝去的...應忘卻...應過去
現在的....應珍惜...應爭取
世上最遙遠的距離,不是生與死的距離,不是天各一方,而是我就站在你面前,你卻不知道我愛你。
Lawrence03
暱稱: LONG~
性別: 男
國家: 香港
地區: 中西區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
變, 變, 變, 生命力
去Disneyland做足準備...
打回原形~
The most memorable t...
友情比愛情重要?
文章分類
全部 (61)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 61
留言總數: 60
今日人氣: 2
累積人氣: 1703
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 9 日  星期日   晴天


好久沒寫日記了 愉快 分類: 未分類

    近日 , 聽返D舊歌發覺, D歌詞真係好有意義 , 有友情 、愛情 .......令我想起好多好多野 , 感謝一位差不多每天也跟我暢談家事、私情、感情事的朋友 , 此外, 最近煩緊一件事 , 但最sorry的是不能跟大家分享 .

    做左十幾年學生, 最開心都算是中五啦 , 隔離D同學又好人, 又學得多野 又能打入一片, 日日都笑死我 , 真係想HKCEE唔好咁快來...... 

    就快又陸運會(決賽)啦, 希望又有趣事啦 (要知初賽有D咩事, 自己看上一則日記啦! )   (注意:希望某某同學唔好再遲到)

但係唔知解D歌不能放進曰記中 ....




訪客留言 (返回 Lawrence03 的日誌)


☆鶯姐☆~ 於 2005-10-11 12:02 AM 發表:
哇!你個某某同學都幾有骨波!D歌不能放進曰記中 ,比d歌名來啊,我好鐘意聽歌咖,以後有咩好歌,介紹下波!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

''某某同學''係講笑, 唔好見怪
Posted at 2005-10-12 08:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]