近日
, 聽返D舊歌發覺, D歌詞真係好有意義
, 有友情
、愛情
.......令我想起好多好多野
, 感謝一位差不多每天也跟我暢談家事、私情、感情事的朋友
, 此外, 最近煩緊一件事
, 但最sorry的是不能跟大家分享
.
做左十幾年學生, 最開心都算是中五啦
, 隔離D同學又好人, 又學得多野
又能打入一片, 日日都笑死我
, 真係想HKCEE唔好咁快來......
就快又陸運會(決賽)啦, 希望又有趣事啦
(要知初賽有D咩事, 自己看上一則日記啦! ) (注意:希望某某同學唔好再遲到)

但係唔知解D歌不能放進曰記中
....
|