今日都幾凍下-__-不過冇琴日咁凍
訓到11點幾就起左身-v-
玩左陣電腦就落街買野食-.-
到左2點幾就去元朗搵個fd玩-v-
同佢行街=.=正常黎講係陪佢行
係咁買野食0.0
不過同佢行街都幾好笑-(3
係咁講埋D白痴野"]]]最記得就係問我點解人要拍拖,明知會分手-_-點解仲要拍
聽到佢咁講都唔知點答佢-3333-
到左5點幾就陪佢翻屋企=]