今日-_-"翻學悶死了...
搭車個陣見到人地嘈交=____="本黎想睇埋先翻學既..
不過見咁遲就冇睇-.-"
食飯個陣有人嘈交-,-"
有人嘈交緊係睇啦>.<"
不過嘈左1陣,就冇嘈住...
等食完飯小息個再嘈-3-"
好好笑-v-"條友落到去淆哂-.-"
到最後- -"淆到早退翻屋企囉=口=
仲話報警-_-笑鬼左,,,淆青!?@V@