LeeKuHa
暱稱: RubyC*
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
復活~~~~
2009-12-24
2009-11-22
2009-11-19
2009-10-29
文章分類
全部 (31)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 31
留言總數: 255
今日人氣: 1
累積人氣: 1022
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 23 日  星期日   晴天


F.1回憶錄 分類: 未分類

[好似遲左d]

係我f.1開始嘅時候,我認識左班契弟

當然我當時吾知佢地係契弟

佢地1開始對我刀算係咁

[我冇希望佢地對我好]

突然我吾知佢地吾中意我定我做錯d咩

佢地突然對我好差

杯葛,玩小圈子,當我跟尾9,你up得出基本上刀有

我當時已為刀吾係咩事,人地杯葛我刀吾係咩事

最慘係當時比人話我中意美麗的好奇

當時已為傳2日冇野

點知呢2件事陪左我1個學期多d

冇人撐我,冇人支持我,個個刀笑我

我憎死你地班死1c

成班刀係xx仔

[當然現在不是]

-------------------------------------------------------

自從認識左可愛得意嘅kai茄慧芷kuso姐,一切刀360度轉變

同埋我後面個雪梨姐

我發夢刀發吾到我會同你地做fd

慧芷係我心目中係女神

佢好似係地獄拉左我出泥

有1次去歷史博物館

雪梨話同我1組

我當時真係開心到吾識形容

因為我係第1次有人話同我1組

雪梨佢仲間接令我認識到bowie同朱星佢地

仲開埋h0ki0808

好開心,估吾到我個f.1可以咁

-------------------------------------------------

to:friends in holap

我真係好多謝你地,我1直覺得我冇可能高攀你地

如果我真係煩到你地,我真係冇心

點刀好,多謝!

------------------------------------------------






訪客留言 (返回 LeeKuHa 的日誌)


chanxman 於 2009-08-24 03:19 AM 發表:
cM`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 多謝惠顧!
Posted at 2009-08-24 06:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tse_ivy808 於 2009-08-23 10:27 PM 發表:
有人同我一組我都會好開心XDD仲要主動叫我...{不過好似冇囧}
林慕德;)學英文就好容易架喇!!XDD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 學英文就好容易架喇
lol
Posted at 2009-08-24 06:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bowielai2204 於 2009-08-23 09:25 PM 發表:
c0mment
岩岩留個個無左\口/
唔知係咪同大海對沖左-,-
你唔好理個死好奇
佢再搞你來搵我地
我地幫你斬到佢一舊舊一忽忽一節節^0^
不要不開心吧 你的爛GaG很棒*0*
難過的都過去了 向前望=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你入左A班要搵C.LAP D料
我搵好奇 D料
Posted at 2009-08-23 09:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



b0wie(懶得登入) 於 2009-08-23 09:23 PM 發表:
唔洗理好奇
下年佢再搞你來搵我地
我地幫你斬死佢
不要緊啦開心點
甚麼難過的都過去了耶-v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係咪小兒科
你記得吾好撐好奇哥!!!!!!!!!!
Posted at 2009-08-23 09:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



hoiyanlai 於 2009-08-23 09:23 PM 發表:
人會改變
只要做好自己一定有人去搵你做fd=]
有人中2同你玩就當然有人唔中2啦-0-
諗開d搵一d真心既仲好-0-

其實
我都唔知自己打緊咩-,-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 其實
我好中意林慕德
Posted at 2009-08-23 09:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



CHK(k) 於 2009-08-23 09:15 PM 發表:
w0w`一仔係我既XDDDD
美麗的好奇t__t
吹脹-v-
佢唔美麗嫁\__/.
你講女神我念起林潔瑜t__t
佢輸左呀t__t
點都好-v-
開心d呀XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 to:ms.chk先生
多謝再惠顧!
Posted at 2009-08-23 09:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



CHK(k) 於 2009-08-23 09:09 PM 發表:
等我拎左個1仔先t__t
拎唔拎到t__t???
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

TO MR.CHK小姐
你成功做我地第1個顧客
Posted at 2009-08-23 09:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]