OPEN DAY@HLC!
--------------------------------
9:30同bowie去左企期刊學會=]
係咁攞隔離學會d野玩XD
之後1點幾去埋lunch
lunch之前落dt room玩
個整容佬係都要攞我部機玩- -
碟炒飯好大碟0.0食吾哂>_<
之後返左學校玩
玩到差吾多
想走之際...
睇下有冇表演睇
去左籃球場
wow~有波睇wor~!
有2隊[好似係校友+pe呀sir]
omg!!!有譚偉洋!!!
佢1射波全場起控!
包括我la當然~
雖然自己吾係籃球fans
不過好享受個氣氛~正!
--------------------------------
睇完場波,個open day都完左
同bowie去左wts中心
食雪糕<3
再入左書局=]
之後返左屋企
--------------------------------
我對於我可以參加可立open day真係覺得好難得[吾係吹]
好難得先有個open day玩;]
真係好正!=]
--------------------------------
你地做咩吾笑呀 一定要笑!
|