今日我去左花卉展覽晝晝
走哂朝早d堂
欣然都有去
我地一齊畫杜鵑
參唔多畫完就落雨la~
真係唔好彩...
我地好快感畫埋幅畫
跟住呂老師就帶我地去搭校車
番學校lu
今次比上次好好多
一番到學校就食飯la
跟住就考音樂la~
有d唔識做
但係都ok ge~
放左學之後就去學英文
我呀哥升左去ace
都唔同room
佢仲遲過我放
又做多d野
哈哈哈~
學完英文
去左食飯
食完飯
番到屋企
我grandma話有個姓王/黃(唔知佢係邊個王/黃)ge人
打俾我
都唔知係邊個
禁多人姓王/黃
我呀爸話唔知係邊個ge
就唔洗打番俾佢wor~
我咪冇打lor~
|