LeiaLee : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
好耐冇寫la~ 之前o個d唔寫la~ 我諗我而家都唔會日日寫~ 真係好唔得閒呀~li排 又要溫書... 我想寫o個陣至寫la
今朝落雨 唔記得帶傘 好彩唔係dup得好濕 好彩~好彩
最後一次呈分試 一定唔衰得 但係好唔想溫書呀~ 都要溫架la
又尼la 又唔知邊個冒我名 上板la 唉~
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
``FRiENDZ LINKS﹏
向晴***XANGA 向晴***QOOZA LING***XANGA 澄智***XANGA 澄智***QOOZA ++***XANGA 舒慧***XANGA 舒慧***QOOZA