LeiaLee : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
今日係第一日o係li塊板寫野~
希望大家多d上尼!!!
----------我係分隔線----------
今日如常感返學
yes!!!跟學習週ge分組坐~
同d friend好happy
午息o個陣
謝朗同肥蕭差d開片(都可以話開左...^^")
但係最後都冇咩野~
次次都係感架la~都慣哂la~
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
``FRiENDZ LINKS﹏
向晴***XANGA 向晴***QOOZA LING***XANGA 澄智***XANGA 澄智***QOOZA ++***XANGA 舒慧***XANGA 舒慧***QOOZA