LeiaLee : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
聽日去福音營 太多袋...==" 唔知用邊個好... 最後決定用返學o個... 因為o個個最大... 今日xx同我投訴佢... 諗o下諗o下 佢ge事同我冇咩關係 我地見到都唔會打招呼 感佢ge事又關我咩事先得架 o係學校我地可以話係2個唔識ge人 實際上我地o係icq度都唔算熟 雖然有時幾好傾 但多數我地都係例牌o個d野 first,hi next,問佢做緊咩 finally,冇野講... 冇錯~ 我係有d...佢 但我都唔知係唔係真...
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
``FRiENDZ LINKS﹏
向晴***XANGA 向晴***QOOZA LING***XANGA 澄智***XANGA 澄智***QOOZA ++***XANGA 舒慧***XANGA 舒慧***QOOZA