LeiaLee : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
琴晚好慘呀><
瞓瞓吓牙痛痛醒左==”(唔准笑呀><真架!!!)
3點幾起左身∼
嗰陣真係好痛
不過痛左一陣就冇野la∼
算la∼你地唔會明架la∼
又唔係你地痛...
------------------------------
今日終於好努力感
做功課la∼
唉∼都唔知做尼有咩用∼
仲要禁多喎∼
最乞人憎就係要作3篇文
但係我淨係作左0.7篇咋
不過今日都做左一半long文express
呀><><><><><><><
死左==”
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
``FRiENDZ LINKS﹏
向晴***XANGA 向晴***QOOZA LING***XANGA 澄智***XANGA 澄智***QOOZA ++***XANGA 舒慧***XANGA 舒慧***QOOZA