今日出左呢個暑假最後一次街
同謝朗,晞雯同埋謝朗個FD(SOR呀∼我唔知你係用邊個字呀><)∼
本身想同HONEY去唱K∼
點知門口條八架同我地講要1:15先得喎∼
感我1:50要睇戲呀
唱尼做鬼牙∼
結果同謝朗去左麥當當食野LOR∼
跟住去睇衫同睇戲∼
睇叮噹呀^V^∼
都係好好睇呀∼
不過間唔中會聽到D細路講野∼
都幾大聲∼
不過又唔係唔鐘意~反正佢又唔係好嘈∼
1,2個啫∼有D..唔知點講好
不過同之前嗰D一樣
都係之前笑死你,,"後面幾想喊∼
雖然我都係冇點喊∼
好似喊唔出:P
完左之後我地喺條柱度
擾擾攘攘左5-10 min可能有15MIN
終於決定左去仙xx(唔記得左:p)
食tea+傾計∼又去左玩捉∼
番到屋企xo'clock∼^^"
不過我覺得走嗰陣好ROMANTIC呀><
同honey隔住2條火車鬼∼
揮手+大大聲講野∼
我地真係當側邊D人冇到呀=D
最好笑就係佢上左車之後再同我揮手
跟住有個坐喺度嘅呀叔令過尼∼
用個好無奈嘅樣望住我∼
真係笑死呀>V<∼
好開心呀^V^
仲有有∼
買左個鋃包呀^^
---------------------
澄智你無事就好LA∼
|