LeiaLee : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
今日係第一日上eng班~
好開心可以同honey一班呀∼
個miss好似係d巴基斯坦藉人感∼
講英文都唔係好正∼
佢成日講ok
但係我聽到佢個k係讀"ke"
笑死我呀~><
放左學同honey行過去搭車
番到屋企6點3lu∼
----------------------------------------------------------------
有時自欺欺人可以令自己舒服些
但到了最後最痛的也只會是自己
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
``FRiENDZ LINKS﹏
向晴***XANGA 向晴***QOOZA LING***XANGA 澄智***XANGA 澄智***QOOZA ++***XANGA 舒慧***XANGA 舒慧***QOOZA