| ToDaY~ * |
現在報時:
話吓∼11:30LA∼
都好夜la∼
啱啱番到
今日好多野做呀∼
又係一朝學完琴
跟住食埋晏∼
去左睇傢私∼
今次睇佢DESIGN
我覺得OK LA∼
但係又唔係太特別,,"
睇完都5點幾LA∼
感我地出左灣仔食晚飯∼
8點去演藝學院
睇西九龍皇帝∼
笑到嘔電呀∼
嗰個人唱歌好勁呀∼
唱LIVE都唔走音∼
最得意係首歌呀∼
我得閒就打D歌詞出尼LA∼
你地一定識唱架∼
不過真係好搞笑呀∼
D歌俾佢搞到感∼
好開心呀∼
|
|
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 172 | » | |
|
``FRiENDZ LINKS﹏
向晴***XANGA
向晴***QOOZA
LING***XANGA
澄智***XANGA
澄智***QOOZA
++***XANGA
舒慧***XANGA
舒慧***QOOZA
|
|