| ToDaY~ * |
今日一朝起身
喺度摺星星..
晏晝去左荷里活食野
跟住去睇傢私
好貴呀嗰間~又冇咩design
睇完就去學日文
送左樽星星俾sansei la∼
跟住呀媽車埋呀姨同姨丈去黃埔
同呀公呀婆食野~
都唔錯呀~
不過有一碟好好好辣呀
跟住其他嘅都唔錯
可以俾佢嗰碟辣到冇咩味覺la~
食完我就同呀媽去吉之島個超市買野
買完我就過左對面買cake食~
好好食呀個間真係~
番到屋企就睇左陣電視~
其實都唔係一陣^^"
今日都幾開心呀~
|
|
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | ... | 172 | » | |
|
``FRiENDZ LINKS﹏
向晴***XANGA
向晴***QOOZA
LING***XANGA
澄智***XANGA
澄智***QOOZA
++***XANGA
舒慧***XANGA
舒慧***QOOZA
|
|