| ToDaY~ * |
今日..
其實冇咩野好寫..
不過想寫番3日前嘅野
好唔開心..呀><
你點可以感架∼
你同電燈膽傾電話咪同我講LOR
我唔會話你咩架喎
但係你唔話我聽..
跟住我將同電燈膽嘅對話SD俾你
因為佢講緊你
我問你應該點答
但係我諗唔到你會話俾佢聽LOR
你話你好憎佢
感我呢?
係唔係喺你心目中連一個你好憎嘅人都不如呀?
感你有冇當過我係FD呀??
我真係喊左出尼呀
點解你要感呀?
我唔知你記唔記得3年班已經有一次呀??
我真係唔知而家我可以點呀∼
呢D野我唔叫人幫我問我可能一世都唔會知
感係唔係你會瞞我一世呀??
感樣我真係想問你我係唔係你個FD呀?
我係唔係睇清楚左你呀∼
同我6年都好FD嘅人得2個
你應該知係你LA..
我唔想真係指名道姓呀..
|
|
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | ... | 172 | » | |
|
``FRiENDZ LINKS﹏
向晴***XANGA
向晴***QOOZA
LING***XANGA
澄智***XANGA
澄智***QOOZA
++***XANGA
舒慧***XANGA
舒慧***QOOZA
|
|