琴晚瞓教嗰陣聽歌
聽到((畢生將會記得今晚))嗰度
喊喎竟然~TT~哈
都唔知點解會感~
今朝一早番去學校
演出~
我地執生真係好勁呀~
跟住坐左一陣
去沙田JOIN++
再去食野同影相相
我地喺KFC自爆>>><<<哈
不過晞雯唔肯講==== ====”””
去左冒險樂園<<<<<夾公仔>>>>>>
夾左5隻
用左126蚊...
好好玩呀∼不過
好開心呀!!!!!!!!!!!!!
-----------------------------------------
++蕭蕭++曉程++向晴++嘉嘉++
祝你地好運LA~
|