| ToDaY~ * |
今日上完singing group
同honey去食飯
跟住就要番屋企
我真係好唔鐘意留喺屋企呀
我唔係唔鐘意我屋企
我唔想聽到我呀麻把聲
次次一開口就嗌交
食多多喉sweet都冇用la~
我都唔想句句串到行架
但係有咩辦法呀
次次唔鬧佢佢就仲煩d~
仲要扮哂野~
成日話個工人做得唔好
但係你又做到咩
我個個人都鐘意係唔鐘意你
我呢世都唔會鐘意你d感嘅人呀
|
|
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | ... | 172 | » | |
|
``FRiENDZ LINKS﹏
向晴***XANGA
向晴***QOOZA
LING***XANGA
澄智***XANGA
澄智***QOOZA
++***XANGA
舒慧***XANGA
舒慧***QOOZA
|
|