| ToDaY~ * |
今本身low倒cool edit
不過...
係試用板==
錄得嗰1分鐘
嘉嘉∼嗰首唔掂架
掉左佢la∼
睇倒就覆我喇∼唔該><
下晝..
同honey去大圍學日文
嗰度d人好串呀
不過好hapi呀!!!!!!!
個miss好好人呀佢
佢教我地唱歌呀
好好聽呀首龍喵/v\
不過我覺得日交都唔係難呀
返到屋企學畫
華哥哥叫我晝張咭
關於我未來嘅職業
諗唔到呀==
華哥哥話唔教而家嗰間中學
教小學...
仲要係D過度活躍嘅~
哈~應該都幾好玩^^
唔講住LA~88
|
|
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | ... | 172 | » | |
|
``FRiENDZ LINKS﹏
向晴***XANGA
向晴***QOOZA
LING***XANGA
澄智***XANGA
澄智***QOOZA
++***XANGA
舒慧***XANGA
舒慧***QOOZA
|
|