| ToDaY~ * |
今日都好hapi呀~!!!
放學之後上完小童
跟住去singing group
去到原來排緊戲
好好笑呀
完左之後同honey&嘉嘉去駿景
食飯
唔知點解今餐特別好食
食完同honey去買野
跟住我地坐喺d大大部嘅機度
摺野
3點半倒行去火車站
我地坐喺月台度
傾計~
傾左十幾廿分鐘
睇住兩班車就感走左
不過我地專登嘅
真係好唔捨得呀
我好唔想走呀
我真係覺得時間過得快左呀
我仲有好多野想同d fd 講呀...
好唔捨得呀...
|
|
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | ... | 172 | » | |
|
``FRiENDZ LINKS﹏
向晴***XANGA
向晴***QOOZA
LING***XANGA
澄智***XANGA
澄智***QOOZA
++***XANGA
舒慧***XANGA
舒慧***QOOZA
|
|