| ToDaY~ * |
今日真係好開心呀~
考哂試lu~!^^v
12點去火炭join honey~
竟然喺大學火車站見到我老豆~
又會禁啱ge=="
跟住見到好多人~
穎妤,晞雯,魚,曉程,阿蕭....
我同謝朗走嗰陣
個校工問我係唔係佢家姐
我地討論左呢個問題好耐
其實我可以做佢家姐架la~
if我地係同一個呀媽生
時間就啱啱好~都係講吓啫~!
不過真係好hapi呀
我地猛禁睇三
由馬鞍山去到沙田
我地又食左d野
同佢一齊share個雲尼拿杯
到而家都好飽呀
跟住去到沙田
我地去大眾買野~
送俾人嘅~!
唔話你地聽~
我3個fd一定知
跟住見到向晴呀~!!!
不過謝朗要走lu~
我自己喺沙田中心行到5點
then去左連城
喺通利行左10分鐘就上去學野la~
晏d呀媽帶我去買三~
真係好開心呀今日
|
|
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | ... | 172 | » | |
|
``FRiENDZ LINKS﹏
向晴***XANGA
向晴***QOOZA
LING***XANGA
澄智***XANGA
澄智***QOOZA
++***XANGA
舒慧***XANGA
舒慧***QOOZA
|
|