今日原本話去睇戲
但係順延左去下個禮拜1or2
結果...
上晝好悶..
同向晴姐煲左陣粥~
2點幾出左去行三聯
買左本書
再去食哈迪斯
我終於都知點解禁少人去哈迪斯..
1)因為佢隔離係麥當當
2)d環境好差..見到我就想嘔...
但係好奇怪嘅係佢禁堅..
我喺呢區住左差唔多6年..
佢就做左6年(可能仲耐d...)
好想佢快d執呀= =
跟住行吓行吓醒起sensei 31號生日
去左買禮物∼
再去夾公仔..
本身想夾kitty
點知夾左隻粉紅色唔知咩>v<∼聽日post出尼!!!!!!!!!!!!!!!
不過我鐘意隻粉紅色唔知咩多d∼^v^∼q d呀∼!!
跟住諗住搭穿巴番屋企
但係去到..見去架穿巴壞左...
搞到我行左10幾分鐘..
好采唔係好哂啫..
我隻腳好攰呀><
|