| «‹ May 2022 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 4 月 20 日 星期四  | |
| 唉** |
唉唉唉,,,,,**
今日一大早我細佬就開我部腦黎反,,
有人問....:你唔係有密碼咯咩?
唉...佢知道左la,,,,,**
So,,,我只好再改la.....
p.s,,,,
我係比細佬個同學嘈醒的,,

係喎,,,,**
聽日要去打羽毛球呢,,
who who拎拍ar??
不如叫多d人去la~~**
|
| 刊登時間︰2006-04-20 11:23 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
>#< 於 2006-04-20 11:33 AM 發表:
我都係,,,,要自己拎拍呀呀呀**
叫多D人.....
算喇**
希姐D人緣咁"好"///\\\
算喇**
|
|