| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2006 年 4 月 30 日 星期日  | |
| 唉** |
今晚,,,,*
爹地媽咪去左鍾太度打麻雀..*
得我1個係HM..-3-
好驚的....
SO,,,叫化化陪我..*
我地係度砌砌圖....
用左1~2個鐘砌晒d人,,,
得番d花花草草樹樹雲雲..- 3 -
好難砌ar!!!**
所以呢~~**
砌到98.999999(下刪n個9字)%
唔 砌 la~*
Then.....*11:30..
化化落去沖涼>.<
驚驚......T T
坐係度唔敢郁><
佢好快上左黎...
跟住~~**
畫畫....++
畫畫下變左寫字=33333=
用間尺整住寫...
唔識預位....*
D字扁晒= =
無奈ing***
1:00到...**
ar媽番到黎''''*
食完野就訓覺lo..''*
|
| 刊登時間︰2006-05-01 12:53 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
HALO∼* 我係路過架 可唔可以SD你背景首歌俾我哇? 如果唔可以GE話 你可以講俾我知呢首歌叫咩名嘛? MSN:[email protected] icq:201284774 THX∼**
|
|