開心又開心夠了,
玩又玩夠了,
係時候要收拾好心情,
全程投入番學習既狀態,
因為聽日就係9月1日開學日啦~
心情其實都冇咩點,
冇咩話唔捨得既心情,
返而心情就準備好面對面前種種挑戰,
我知道高中唔同初中嚕,
要更加專心,
我既目標係希望可以係6名以內啦,
當然唔會死讀書唔做其他野啦,
點都要搵時間陪下我Dear既
親愛的妳都要加油喔!!^^:D:-*
一齊力努力~!!
向住我地既目標走可!!  
無論身在那地,我對妳的愛就如金一樣穩定
我會乖,我會努力,我會一天一天更錫妳,愛妳~
學習時該100%認真學習,玩時候該盡情地玩.
加油!!親愛的~
|