| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
日期~ 2008 年 7 月 23 日 星期三 天氣~  |
無聊的暑假  |
分類: 未分類 |
呢個暑假,
可以話系飛常之甘無聊..
日日都系屋企訓教=="
雖然日日都可以同您見面;
但始終不及系學校裡過的`
不過;
能夠同你見面已經系好好架啦^^
希望日日都系sweet day~
日日都開開心心甘同您一齊過`
|
出生時間~2008-07-23 09:03 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
|
|
ct61 於 2008-08-13 12:31 PM 發表:
咁sweet...? 羡慕喲!!\/ =]=]=]
|
|
|
Sweet 爆唷, 人人也說你最sweet, 記得不要說我喇。。。。。
|
|
|
SIUCMY 於 2008-07-24 07:59 PM 發表:
你地吾洗希望都系日日SWEET DAY.. 雖然我都系=]*哈! CM=]]]
|
|
|