_____◆我♀要♂→傻出↑我£風格||
┬┴┬┴ 傻傻的我  ┴┬┴┬┴┬
┴┬┴  在這日誌中  ┴┬┴┬┴
┬┴ 留下了我的珍貴回憶 ┬┴┬┴┬
┴  不管是一次偶然的回憶  ┬┴┬┴
┬┴   或是成為永遠的回憶 ┬┴┬
┴┬┴┬  我都一樣珍惜  ┬┴┬┴
Lesley3693
暱稱: ♥_♀小╭拖°×=]]"
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 39
留言總數: 65
今日人氣: 2
累積人氣: 4193

2007 年 9 月 29 日  星期六   晴天



2007-09-29

分類: 未分類

今日同阿爸出去整回鄉證-333-

因為遲D學校要去軍訓!!!

做完證證之後就去左綺婷屋企啦!!!

之後同佢一齊去食野....

食完野,,

我地見仲有時間..

所以去左元朗廣場行左個圈...

竟然,,

比我地見到李嘉儀同BIGBIG..(嘔緊-333-)

返到團契,,見到好多唔識既人-333-

之後先知係D高FORM既哥哥!!

我地完左團契之後就一齊玩!!

果個死人高鼻仔,,

係咁整軒軒...

我睇唔順眼...

先叫左軒軒一聲"小心"

點知..比個死人高鼻仔話"你都幾多事架WO"

我心諗"依家話緊你咩...你自認呀?"

之後連我都整埋一份...*好想打佢

我地玩到6點到就要走啦!!!

之後同軒軒,,綺婷,,淑君姐去左食野(晚餐,,返到屋企唔洗食...KEKE"")

係食既途中,,

我地不停咁講返我地小學果陣時既事...同依家上到中學點!?

食到差唔到7點就走LU~~~

返到屋企,,當然第一時間問我阿哥拎電腦啦+_+KEKE"""

之後就上MSN,,

ON左陣..就上勁舞啦!!

又見唔到偉明ON-333-

之後佢晚上ON MSN同我講返..

"佢今日個同學生日,,去左個同學既生日會陪佢過生日,,所以遲左返"

之後就同我講話..

"我今晚唔上勁舞了,,要陪個FD玩跑...."

之後講多少少野就OFF左LU!!!

真係掛死人~~

不過算啦...

其實我唔想比佢陪佢個FD架...

不過人總要有自由空間,,

而且,,

佢真係好鐘意玩跑..

如果佢係唔在意我既話,,,

佢就唔會ON  MSN同我講啦!!

仲有3分鐘12點...

唔講住~~

BIBI*

"""永遠也是笨笨"""

[♨]`出爐時間:♨2007-09-29 11:56 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]