|
今日同阿爸出去整回鄉證-333-
因為遲D學校要去軍訓!!!
做完證證之後就去左綺婷屋企啦!!!
之後同佢一齊去食野....
食完野,,
我地見仲有時間..
所以去左元朗廣場行左個圈...
竟然,,
比我地見到李嘉儀同BIGBIG..(嘔緊-333-)
返到團契,,見到好多唔識既人-333-
之後先知係D高FORM既哥哥!!
我地完左團契之後就一齊玩!!
果個死人高鼻仔,,
係咁整軒軒...
我睇唔順眼...
先叫左軒軒一聲"小心"
點知..比個死人高鼻仔話"你都幾多事架WO"
我心諗"依家話緊你咩...你自認呀?"
之後連我都整埋一份...*好想打佢
我地玩到6點到就要走啦!!!
之後同軒軒,,綺婷,,淑君姐去左食野(晚餐,,返到屋企唔洗食...KEKE"")
係食既途中,,
我地不停咁講返我地小學果陣時既事...同依家上到中學點!?
食到差唔到7點就走LU~~~
返到屋企,,當然第一時間問我阿哥拎電腦啦+_+KEKE"""
之後就上MSN,,
ON左陣..就上勁舞啦!!
又見唔到偉明ON-333-
之後佢晚上ON MSN同我講返..
"佢今日個同學生日,,去左個同學既生日會陪佢過生日,,所以遲左返"
之後就同我講話..
"我今晚唔上勁舞了,,要陪個FD玩跑...."
之後講多少少野就OFF左LU!!!
真係掛死人~~
不過算啦...
其實我唔想比佢陪佢個FD架...
不過人總要有自由空間,,
而且,,
佢真係好鐘意玩跑..
如果佢係唔在意我既話,,,
佢就唔會ON MSN同我講啦!!
仲有3分鐘12點...
唔講住~~
BIBI*
"""永遠也是笨笨"""
|