| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
|
2007 年 9 月 27 日 星期四  |
|
*校長又教唱歌了!!!!(補打""") |
分類: 未分類 |
|
今日係day six!!
校長又要用佢果把走晒音既靚靚聲線黎教我地唱歌啦!!!-333-
(佢把聲真係好好聽-333-(*反話中))
今日放左學之後..中一,中二又要上去唱歌歌歌歌歌啦!!!
之前果幾首歌真係又難聽又難唱!!
但係今次校長又真係幾識揀...
首歌幾好聽!!
*西城男孩*唱的,,
歌名叫做Seasons In The Sun
我地唱到"We had joy, we had fun....."果幾段特別多人唱..特別大聲
不過,,一入到禮堂果時...又比人叫我做...."口水怪&碎紙機"-333-
因為係上次校長教我地唱歌果時..我同佢地玩...
佢地玩得太過火..
所以我拎左佢地張歌紙黎咬,,
之後就擁有左呢個稱號啦...>3333<
KAKAKA""""真係很笨笨!!
難怪被人成日叫我做笨笨-333-
|
| [♨]`出爐時間:♨2007-09-29 11:38 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 39 | »
|