_____◆我♀要♂→傻出↑我£風格||
┬┴┬┴ 傻傻的我  ┴┬┴┬┴┬
┴┬┴  在這日誌中  ┴┬┴┬┴
┬┴ 留下了我的珍貴回憶 ┬┴┬┴┬
┴  不管是一次偶然的回憶  ┬┴┬┴
┬┴   或是成為永遠的回憶 ┬┴┬
┴┬┴┬  我都一樣珍惜  ┬┴┬┴
Lesley3693
暱稱: ♥_♀小╭拖°×=]]"
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 39
留言總數: 65
今日人氣: 1
累積人氣: 4190

2007 年 9 月 27 日  星期四   晴天



*校長又教唱歌了!!!!(補打""")

分類: 未分類

今日係day six!!

校長又要用佢果把走晒音既靚靚聲線黎教我地唱歌啦!!!-333-

(佢把聲真係好好聽-333-(*反話中))

今日放左學之後..中一,中二又要上去唱歌歌歌歌歌啦!!!

之前果幾首歌真係又難聽又難唱!!

但係今次校長又真係幾識揀...

首歌幾好聽!!

*西城男孩*唱的,,

歌名叫做Seasons In The Sun

我地唱到"We had joy, we had fun....."果幾段特別多人唱..特別大聲

不過,,一入到禮堂果時...又比人叫我做...."口水怪&碎紙機"-333-

因為係上次校長教我地唱歌果時..我同佢地玩...

佢地玩得太過火..

所以我拎左佢地張歌紙黎咬,,

之後就擁有左呢個稱號啦...>3333<

KAKAKA""""真係很笨笨!!

難怪被人成日叫我做笨笨-333-

[♨]`出爐時間:♨2007-09-29 11:38 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]