今 日 落 街,,
幾 心 痛 同 想 死"
我 個 時 想 問"有 冇 人 幫 到 我 啦"
我 此 終 都 放 唔 低,,
如 果 我 放 得 低,, 我 個 時 唔 係 專 一 係 花 心"
痛,,有 時 想 冇 呢 種 感 覺,, 不 過 都 係 有,,
我 又 唔 可 以 逃 避 佢,, 愈 逃 避 愈 心 痛,,
愈 想 死,, 有 可 能 自 己 真 係 幾 鐘 意,,
感 覺 到 自 己 係 放 唔 低
我 好 想 放 低,,不 過 都 係 放 不 低 她
我 好 痛
我 好 心 痛"
(2007年5月15日)
|