、↑即 影 。即 洛 ●°°※

2007 年 4 月 4 日  星期三   晴天


2007-04-04

今 日 真 係 凍 死-3-
係 學 校 食 左 3 個 鐘 西 北 風-3-
不 過 一 路 坐 一 邊 諗 住 個 人
唔 知 邊 個 呢-v-
之 後 去 左 老 婆 樓 下
陪 一 陪 佢 買 洗 面 奶-3-
係 度 發 狂 望 住 明 治 盒 野-3-
佢 真 係 想 食-3-
不 過 佢 自 己 話 減 肥-3-
之 後 去 到 樓 下 攬 一 攬 下-3-
因 為 自 己 都 凍- -"


i love you for 老 婆-333333333-"



2007 年 4 月 2 日  星期一   晴天


2007-04-02

今 日 上 了 老 婆 屋 企-3-
佢 屋 企 幾 整 齊 下- -
相 比 我 屋 企 - -
天 堂 興 地 獄 的 分 別- -
不 過 佢 個 到 真 係 幾 多 蚊 下- -
之 後 落 街 行 去 銀 座-3-
一 邊 行 一 邊 捉 住 我-3-
驚 咩 啦-3-  有 老 公 係 度- -
有 咩 事 一 齊 有 事 囉-3-
之 後 慢 慢 行 返 頌 富-3-
傻 佬 洛 都 會 永 遠 保 護 你 牙 麻-3-
唔 驚 仆 倒 就 得 囉= =

lok said that he had love Meltyk!sS




2007 年 4 月 1 日  星期日   晴天


2007-04-01

今 日 真 係 好 累-3-
不 過 有 個 靚 靚 老 婆 係 度-3-
我 不 害 怕 累-3-
只 害 怕 我 老 婆 會 離 開 我=.="
但 係 我 個 時 煮 緊 飯-3-
沒 有 理 過 你
我 知 自 己 唔 識 哄 人
係 一 個 怪 人
不 過 我 第 一 次 會 緊 張 人 係 真 的
我 唔 想 你 從 此 離 開 我

i need you




2007 年 3 月 31 日  星期六   晴天


2007-03-31

這 兩 天 的 日 子-3-
掛 住 得 很 耐
我 諗 緊 你 係 個 度 做 緊 d 咩
真 係 好 掛 住 你-3333333333333-"
兩 天 快 d 過-3-
2 封 信 我 實 回 比 你- -

I NEED YOU




2007 年 3 月 30 日  星期五   晴天


2007-03-30

今 日 真 係 好 鬼 累-3-
差 少 少 中 暑-.-
個 牙 sir 正 仆 街- -  借 條 比 人 駛 唔 駛 問 長 問 短
我 前 世 欠 左 你 咩-.-
不 過 我 上 堂 都 冇 時 冇 刻 都 掛 住 老 婆-3-
非 常 掛 住   睇 佢 有 冇 掛 住 我 呢@@?
今 日 就 畫 個 love 算-3-

┏┓♡♡┏━━┓┏┓┏┓┏♡━┓

┃┃♡♡┃┏┓┃┃┃┃┃┃♡━┫
┃♡♡┓┃┗┛┃┃┗┛┃┃♡━┫

♡━♡┛┗━━┛ ┗━┛ ┗♡━┛xD

 

 

 


2007-03-30

傻 婆-3-
今 日 上 幾 堂 訓 幾 堂-3-
不 過 都 掛 住 你-3-
因 為 我 十 分 鐘 意 你xD
今 個 星 期 真 係 過 得 快=3=
因 為 以 家 都 星 期 四
期 待 個 日 op d 野-3-
今 晚
嘴 個 時  真 係 多 人了- -
又 巴 士 又 的 士- -
真 係 魚 死 了=.=
i love you for 老 婆




2007 年 3 月 28 日  星期三   晴天


2007-03-28

今 日 早 上 又 痛 過-3-
搞 到 我 要 走 去 買 止 痛 藥 食- -
到 左 放 學 冇 咁 痛 個 時- -
陪 我 個 fd 睇 醫 生-.-
睇 完 之 後 上 佢 屋 企- -
佢 老 豆 噪 佢
問 佢 點 解 銀 包 會 冇 錢- -
之 後 佢 罵 返 佢 老 豆 話 冇
最 後 今 日 同 老 婆 仔 上 天 台 食 八 爪 魚 丸- -
真 是 好 的-0-"
同 傻 老 婆 食 八 爪 魚 丸 是 最 好 食 了 . . . . . .




2007 年 3 月 27 日  星期二   晴天


2007-03-27

1.中文名:洛之初雪
2.英文名:Lok
3.年齡:14
4.身高:175
5.住邊到:天水圍
6.有甚麼志願:讀好d書  愛好我老婆

家人*
7.屋企有甚麼人:家姐,哥,老豆,老母
8.屋企人之中最中意邊個:家姐
9.最唔中意又係邊個:哥
9.有冇做過D對唔住父母既事:有
10:有冇D咩野令到妳好愛屋企人:冇
11.屋企人有冇經常提醒妳唔可以做D咩:有
12.有冇諗過離家出走:冇諗過

學校 *
13.上堂會唔會訓覺: 會
14.1日有幾多堂會留心聽書:8堂
15.1日係學校最開心既時候係幾時:放學-3-
16.係學校多唔多朋友:多
17.中唔中意e家自己讀緊果班,覺得點:鐘意,覺得ok
18.同學會唔會成為好朋友:會
19.係班入面邊個係你最好既朋友同學:簡成龍
20.比多次機會你會唔會入返e間學校:會
21.最好既好朋友係:鐘家寶
22.最假既好朋友係:無名氏
23.最可愛既好朋友係:型仔烺
24.最信得過既好朋友係:鐘家寶
25.最唔中意朋友點樣對妳:日日串我 疾我個d
26.如果好朋友講你壞話妳會點,會唔會扮冇野:唔會,會罵柒佢地
27.朋友同好朋友有冇分別:有
28.妳口中既朋友洗唔洗同佢要有信任:要
29.妳覺得好朋友會唔會永遠都係好朋友:會
30.妳有幾多個朋友:10以上
31.妳有幾多個好朋友:4個
32.有冇愛過好朋友/朋友之後仲1齊左:冇試過
33.會唔會對朋友/好朋友講大話:會,而且老點佢
34.最中意既公仔:keroro
35.最中意聽咩歌:我未願意
36.最中意邊套電影:鐵道凶靈
37.最中意邊個牌子:BGW
38.最中意邊個歌星:Twins
39.最中意邊個地方,會唔會成日去:唔會
40.最中意邊個國家: 日本
41.最中意既電視劇:亂世佳人
42.最中意既顏色:橙色
43.最中意MTR邊1個站:MK
44.e1刻最中意既人' [講佢個名出黎XDD:我老婆-v-

討厭既野 *
45.最討厭邊個地方:我屋企
46.最討厭邊個牌子:冇
47.最討厭邊個歌星:183club
48.最討厭日日做咩:冇
49:e1刻最討妳厭既人' [講佢個名出黎XDD:林振強

終於到愛情 *
50.妳心目中'男同女有咩分別:分別是男下面同女下面-3-
51.女仔係唔係1定要同男仔:不是
53.覺得同性戀點:我覺得討厭
54.接唔接受得到女同性戀:接受唔到
55.接唔接受得到男同性戀:接受唔到
56.如果有1日妳變左同性戀'妳會覺得係咩原因:女仔飛人
57.妳會唔會[抗拒]同同性既人拍拖':唔會
58.第1次拍拖係幾時:2007年
59.第1次拍拖'對方係邊個' [講佢個名出黎XDD:傻婆嘉xD
60.仲係唔係同緊e個人1齊緊:係-3-
61.分手後,有冇憎過佢:未試過
62.同佢拍拖有冇好難忘好開心既事/係咩事:有,嘴個時xD
63.同佢拍拖有冇好難忘好唔開心既事/係咩事:有
64.妳覺得佢個人點:好好-3-
65.您覺得佢對妳點:都好好-3-
66.拍過幾多次拖' [講出黎吧XD:10次或以上
67.咁耐以黎' 妳最愛係邊個:我老婆
68.咁最後悔又愛過邊個: PO
69.愛過最耐既1個人有幾耐:1年-3-
70.妳最愛既人' 到e1刻有冇同妳1齊過:有
71.有冇比妳最愛既人傷過:未試過
72.1個妳最愛既人'佢唔愛妳但又要留住妳' 妳會覺得點:個種feel好難受
73.妳會愛1個人幾耐/ 點先放得低:我會愛佢無限時間,可以的話
74.有冇同時愛過兩個人:冇
75.會唔會好介意另1半高過自己:唔鐘意
76.如果有個人1路都中意妳'但佢唔靚' 妳對佢都有感覺'會唔會同佢1齊:唔介意佢醜定靚,只介意佢愛唔愛我
77.愛情同感情有冇分別:冇分別
78.想拍拖定係單身:想拍施
79.拍拖妳覺得會1世嘛:唔知-3-,結婚就係一世
80.而家有冇中意人:有
81.點解會中意佢:靠自己感覺
82.佢係女仔/男仔:女仔
83.妳覺得兩個人拍拖' 關唔關其他人既事:唔關
84.屋企人知唔知妳拍過拖:唔知-3-
85.愛係唔係1定要付出:係
86.付出左既愛'最後得唔到結果妳覺得點:我會想死-3-
87.妳覺得愛情入面'有冇分輸贏:冇分
88.有冇1個人令妳愛到心淡'/令妳放手:冇
89.冇愛情會唔會死:唔會
90.e1刻想唔想拍拖:想

endingXDD*
91.而家想唔想訓教:想訓教,因為11點半-.-
92.而家最想做D咩:對老婆講聲 i love you
93.而家好想見到邊個:老婆
94.而家想打比邊個:老婆
95.而家諗緊邊個:老婆
96.而家面前有D咩妳覺得好靚:我老婆個樣
97.而家想笑定喊:想笑
98:而家想唔想打機:唔想
99.而家幾點:11點30分
100.中唔中意e100題問題:都鐘意

 

今 日 真 係 痛 死 我-3-
上 堂 又 痛-3-
放 學 又 痛-3-
不 過 我 老 婆 好 體 諒 我-3-
我 覺 得 幾 幸 福 了-3-

[我 好 愛 你 需 要 你 我 得 到 你 怕 失 去 你]




2007 年 3 月 26 日  星期一   晴天


2007-03-26

今 日 老 婆 黎 我 屋 企 話 溫 書-3-
點 知 唔 見 佢 溫 書- -
見 得 佢 同 雲 玩 msn
之 後去 佢 樓 下 坐-3-
佢 係 咁 比 蚊 咬- -
做 老 公 既 我 有 少 少 心 痛= =
因 為 個 老 婆 係 咁 比 蚊 咬
我 真 係 好 想 打 死 d 蚊- -
老 婆 又 係- -
血 型 惹 蚊 係 咁 比 佢 地 咬= =
我 真 係 好 少 少 心 痛

[ 每 一 個 小 動 作 都 吸 引 我 ]




2007 年 3 月 25 日  星期日   晴天


2007-03-25

呢 個 星 期 日
過 了 很 多 又 甜 又 苦 的 事
不 過 我 最 愛 的 老 婆 今 日 肚 痛
老 婆  早 d 訓 啦
呢 d 野 可 大可 小

[ 當 攬 緊 他 人   想 起 跟 你 熱 吻]



« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »