*||[▋沒有 °*期望﹍便沒有*°+失望..
]]▋*我們×﹍*|| 沒緣份*||
. ﹒°+* 純屬友誼...
*+°◆+" 在創傷埋葬心願 []..* 垂頭默默淌下眼淚×﹍*
就像___*[[檸檬﹏☆…◇又酸又苦''*+°…]]*﹏
Lily1993
暱稱: ..|!|°+★不會變成天鵝的醜小鴨×±,,★"
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
一個會讓每個女孩子哭...
LOVE!~
""我可以嫁給你嗎? ...
畢業了
陸運會
文章分類
全部 (13)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 13
留言總數: 7
今日人氣: 4
累積人氣: 657
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 5 日  星期四   晴天


又一次失望........ 不安 分類: 未分類

   
大家巧喔!
6年級既朋友都派咗成績表啦!
..........
唉....
D成績一日不如一日呀!
死咗都冇用,
咁多人要入名校!
連MABLE姐都係其中1個勁人(我依家先知)
唉........我屎啦!!!
 
 






訪客留言 (返回 Lily1993 的日誌)


大姑呀" 於 2006-07-12 08:23 PM 發表:
...................下......................
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



boei 於 2006-01-06 08:48 PM 發表:
下...
你成績咁好仲唉唉唉...
你要死咁我咪要去死??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

......= ="
無野講.......我自己要求高姐,但係都唔得...
所以味咁囉!
重有,果個boey唔係你喎,我諗你知嫁啦!
Posted at 2006-01-06 10:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Mabel 於 2006-01-06 06:32 PM 發表:
下,maybe佢今次無心讀書呢............
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你咁話人嫁??(講下姐)
佢一定未出晒d功力啦!
Posted at 2006-01-06 10:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Mabel 於 2006-01-05 10:40 PM 發表:
我唔係好勁姐......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔係咩?
你重勁過boey咁啦!
(不過只係1次呢次姐!)
 
 

 
Posted at 2006-01-06 04:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]