今日係我地係小學最後一次既運動會,我懷著很大既期望,希望我地g班會win,
雖然最後都拎到全級第一,但係都係有d美中不足,最後接力果陣,因為我追唔到jenny,搞到佢停低等我,
如果唔係女仔一早win左啦......
好彩d男仔拎到第1,我地都好開心,因為佢地,我地班先拎到全級第1,
如果唔係6e一定追過我地,所以好多謝佢地(達達,耀明,杰仔,湯湯)
至於Jenny姐,佢好勁拎到2金1銅,接力佢都好盡力,重要多謝華姐,曼曼姐!